шапка

ВІТАЮ ВСІХ ВІДВІДУВАЧІВ МОГО БЛОГУ .Приєднуйтесь. Залишайте свої коментарі, буду вдячна за відгук

Проектна діяльність в ІОС

                            Рефлексія навчання на курсі


ПОНЕДІЛОК, 22 червня  2015р.

Проектна діяльність - дійсно дуже хороша штука. Однак навчання за таким методом вимагає багато затрат часу у учнів (на самостійний пошук інформації, на компіляцію знайдених матеріалів, створення звітів про нього). Багато часу і у вчителя на підготовку до цього проекту. Якщо ще згадати кількість навчальних предметів та уявити собі, що від завтрашнього дня всі вчителі почнуть навчати дітей за цим методом, то можна лише поспівчувати школярам, які опиняться в такій ситуації - уявіть, що вони одночасно готують проекти, скажімо, з географії, біології, фізики, хімії, математики та ще кілької предметів. А ще ж потрібно виконувати практичні і лабораторні роботи, розвязувати задачі, вчити теоретичний матеріал. Якість таких проектів буде зрозумілою.
  Сподіваюсь, що ми, вчителі, разумно будемо сіяти зернятко науки в голови нашим учням. 

                                                                                                                   Ось якось так. 




неділя,  21 червня2015р.
МОДУЛЬ 6. РЕФЛЕКСІЯ

Ось і останній модуль!!!!!!!!!!!!
  Мені залишилося трішечки. А була білим опонентом У Танасейчу Юлії та сірим опонентом у Фурсовой Тетяні. Залишила в їх  "Обсуждениях" своє бачення на іх роботу. Вони добре попрацювали. Чи попрацювала я так само. Мабуть ні. Але було цікаво.
Сучасні освітні програми можуть і повинні взяти усе саме краще з методів проекту. Якщо ми хочему йти в ногу з нашими учнями, нам так само потрібно думати, як вони, мислити, як вони, та вчитися один у одного.



неділя,  21 червня2015р.

МОДУЛЬ 5. РЕФЛЕКСІЯ

СТВОРЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ РОБОТИ

ШИРОКІ МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТУ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ПРОЕКТІВ!!!
нтернет для учнів - що може бути ... кориснішим? шкідливішим?

Для методу проектів - це золоте дно. А звідкіля ще отримати таку кількість інформації та картинок? Однак це і зло - у багатьох випадках можна скористатись вже готовою інформацією, особливо не напружуючись (видати продукт чужих мізків за свій). Звісно, творчі учні таким не зловживають - але не всі учні є творчими особистостями. І велика проблема у проектних роботах - "інтернетний рефератизм", коли просто систематизується (у кращому разі) чи просто копіюється чужа інформація. Звісно, учні зовсім не зобов'язані заявляти про плагіат чи робити посилання на "позичений матеріал". І знову вчительська інтуїція - основний критерій оцінювання таких робіт.



І як добре, що користуватись інтернет-ресурсами можна безкоштовно (звісно, з дотриманням авторських прав)! і РОБОБИТИ УЧНІВСЬКІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ



середа, 06 травня 2015р.

МОДУЛЬ 4. РЕФЛЕКСІЯ

 В ЦЬОМУ модулі розглядалася диференціація та фасілітація в проектах. Проекти залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій, формують навички самостійної дослідницької діяльності, уміння приймати аргументованірішення.

   Працюя, як фасілітатор, я помітила , що групова ефективність збільшується.Діти більш охоче цікавляться предметом та особисто результатом своєї діяльності




четвер,16 квітня 2015
МОДУЛЬ 3. РЕФЛЕКСІЯ

Цей модуль мені допоміг зрозуміти, що не треба перемішувати  роботу з очним навчанням))))
А якщо серьозно,  ще я тепер можу відслідковувати прогрес у навчанні учнів, учні чітко висловлюють власну думку, я проаналізувала інструменти оцінювання та вибрала  як для себе, так і оптімальні для учнів, згідно їх потребам. Намагалася ы еа мый погляд, успішно визначити рівень здобутих учнями знянь.





середа, 26 березня 2015
МОДУЛЬ 2. РЕФЛЕКСІЯ
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме
 зруч­но за­пам’ято­вувати, що нав­чаль­ний про­ект - це "п'ять П":
  • проб­ле­ма
  • пла­нуван­ня
  • по­шук інфор­мації
  • про­дукт
  • пред­став­лення ре­зуль­та­ту
 а шостим "П" може бути портфоліо.



вівторок, 25 березня 2015 р. 
МОДУЛЬ 1. РЕФЛЕКСІЯ

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…сприяє розвитку моєї професійної компетентності , активізації та підтримки такої діяльності через освоєння освітніх технологій і сучасних можливостей інформаційних і комунікаційних технологій.

1 коментар:

  1. Рефлексія модуль2: спробуйте розширити аналіз своєї діяльности: що вийшло, що ні, чому, які ідеї ви почули та відмітили для себе тощо. Не обовязково копіювати теоретичний матеріал, але його необхідно доповнювати своїми думками та враженнями.

    ВідповістиВидалити